søndag 31. august 2008

på tur til Gråhorga

utsikten. du ser helt til folgefonden (isbreen)


Rektor og Solveig var litt for ivrige
her ser du litt av veien vi gikk på
helt på toppen. jeg la også en stein oppå toppen. så nå er jeg historisk. hehehe
solveig "poserer" på sin måte;P
Solveig liker egentlig å bli tatt bilde av, selv om hun ikke sier det.



Tro det eller ei, men i dag har meg, solveig, karoline, rektor og kåna vært på Gråhorga, som er ca. 740 meter over havet.. vi hadde to stopp hvor vi spise brødskive, og noen små stopp for å nyte utsikten og få igjen pusten. Til sammen så brukte vi 4.5 timer alt i alt, inkludert stoppene. Tilslutt var bena mine helt "ødelagte".. Det kjentes ut som gelè bein;P hehee.. dingle dangle.. vi traff også på noen gamle folk og vetrinær dama i bygda.. å da fikk solveig kost masse med hundene hennes. hehe. ikke bare en men 3 stk hadde hun;P Nå skal det i hvert fall bli godt med litt mat, og slappe litt av, sånn at bena ikke blir helt kadaver...

2 kommentarer:

  1. Jeg er imponert:D (Tenkte ikke noen av elevene gikk dit jeg...) Kult at du skriver blogg forresten! Nå kan jeg jo spionere på livet ditt! Gleder meg:p

    SvarSlett
  2. Oi, glemte forresten å si at det var Ingeborg i klassen din som kommenterte:p

    SvarSlett