fredag 22. august 2008

Vannski, tube og fotballcup

















Torsdag etter middag var det vannski og tubekjøring på fjorden.. Jeg hadde VELDIG lyst til å prøve, men siden jeg allerede var veldig kald, så valgte jeg å stå over. Jeg tok heller noen bilder i stede. Etter vannaktivitetene så hadde vi et møte på kvelden og grilling etterpå. det var kjempe koselig. Når vi hadde spist oss gode og mette, gikk vi til Gunnlaug og stine sin leilighet og snakket om alt mulig rart, blant annet det at ho stine hadde funne på mange ord, som vi andre ikke forstod bæret av. hahahaa. men det var utrolig morsomt. =D

Fredag var det fotballcup som russen arrangerte. Tror jeg telte 16 lag som hadde meldt seg på. det var kjempe bra, denne gangen var det jo gratis å melde seg på. Meg, solveig, karoline og Ane hadde annsvar for kiosken, men etterhvert overtok noen andre jenter;P

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar