onsdag 10. desember 2008

- Min andre halvdel -




-Guro-

Guro du er bare helt fantastisk..
Min nabo og greier..
Vi har gjort masse opp igjennom årene:
- Badet i elva på kvelland

- tur til kr.sand

- Telttur i hagen

- Bålkveld

- Turer på hesteryggen

- Kosekvelder hjemme hos deg

- Ut på kjøretur, til Teland bl.a.

- Hoppet i høye

- Kakaotur opp på fjellet

- Trening rundt "garden"


Ja, det er mange opplevelser i løpet av noen år, så jeg kan ikke nevne alt heller..
Men en ting, du er bare helt fantastisk..
gleder meg masse til jeg kommer hjem og vi skal lage småkaker og ha en av våre tradisjonsrike hestekvelder.. Gleder meg kjempe masse.
For de som ikke vet hvem Guro er, så bare vent, hun kommer til å bli mega kjent.. og da på hesteryggen, selvfølgelig..
Jeg har kjent denne jenta siden jeg var 11 år, og takket være henne så fikk jeg begynt med hest. Fa begynte jeg å ri Gammur, en gammel gammel islandshest. Her hadde jeg mange av mine førstestunder. Første gang jeg rei, første gang jeg travet, Første gang jeg galloperte osv osv..
Husker enda første gang jeg så deg. Da skulle du besøke lillesøsteren min. Bestemoren følte deg bort til dit vi bor, men lillesøstera mi var ikke hjemme, så da ble du heller med meg, og vi hadde kaniner da, så vi lekte med dem.
Guro, du er mega kul=D

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar