mandag 1. desember 2008

- Minner fra Kvås -


- Skoletime i Skogen -


- Vi vant gavekort på JOKER KVÅS -



- Et av øyeblikkene Trine Lise holdt munnen lukket -


- Avsluttningen på kvås. de ble litt rørt kan du si -
<--- Elisabeth og Camilla ---->



- Der overnattet vi.. vi gikk over fjellet bak, men padlet hjem -


- Meg etter en overnattingstur i skogen -



- Padling i solnedgang -


- Vi gikk over fjellet til Undeland, tok oss 3 timer -


- Overnatting i stua -


- Sminkeparty, Mary kay produkter -

Ja, som du ser så har jeg og mange (ikke så veldig mange) opplevd noe helt spesielt..
Kvås er evig i våre hjerter, og for dere som ikke har opplevd Kvås, dere har uten tvil gått glipp av noe helt utrolig. kan jo bare ramse opp:
- Lærere som er dine venner - De beste man kunne få
- Kjøkkenfolk uten like
- Ingen kjedelige timer
- Lærerike timer
- Folk som er der for DEG
- Elever fra andre fylker
- Venner du aldi vil miste
- Gymturer over fjell
- Samfunnsfag i skogen
- Klassetur til Barcelona
- Gul lunch
- Alle barnas bursdag
- Soling på verandaen
- Ta sjangsen
- NLM-tallerken knusing
- Lavo i peisestua


- Jeg kunne ramset opp i evigheter, men da hadde bloggen min blitt utrolig lang og dette innlegget ville nok aldri blitt lagt ut. Så derfor velger jeg å slutte her, slik at du også får sett disse minnene som ligger mitt hjerte nært.

2 kommentarer:

  1. aaaaah.
    JEg vil til Kvås!!
    juleforberedelser på kvås!
    Samles på kvås!

    Kvås var kooooooos, og den beste skolen man egentlig kunne få.. (med enkelte allmennfag-unntak)

    SvarSlett