tirsdag 2. desember 2008

- Pakkekalender -

Meg, Karoline, Linda, Solveig og Sigbjørn har altså laga ein pakkekalender. Der trekker vi et navn hver dag og så får den en pakke.. Vi har alle kjøpt 5 gaver hver, altså så er det 25 gaver, men det gjør ingenting. Vi tar jula 2 ganger på rad.

1. Desemberpakken:
Linda ble den hellige vinner i dag. Det var en kokkosnøtt, og den spiste vi opp og hun fikk laga seg ein ny BH.. Eller det var det som var planen hennes. Hun fikk i hvert fall spist litt av den.
Her har Linda på seg den nye "BHen".



2. Desemberpakken:
Karoline ble den hellige vinneren av en ny badeand, med badeolje oppi.. Ja, hun virka veldig fornøyd, så nå skal hun snart ta seg en kosestund med den nye badeanden sin i et badekar.





Vi måtte også prøve oss på et lite gruppebilde.. Hehe, eller fjortisbilde, som noen kaller det..
Hele gjengen samlet inne på mitt rom, under pakkekalenderen.
Det er en fin gjeng, syntes jeg.. I LIKE U FOLKS...

<-- Linda, Karoline Solveig, meg nede i midten ca., og Sigbjørn som er fotograf -->

2 kommentarer:

  1. Såååå koselig!
    Vi har bare sjokoladekalender på jobben. men det er bedre enn ingenting ^^

    SvarSlett
  2. meget koselig ja. me e heldige, da må eg bere få sagt.

    SvarSlett