søndag 7. desember 2008

- tut å kjør -

Dagene går litt i ett for tiden. Skole, reiser, aktiviteter og ja, masse masse andre ting som skjer rundt meg, så jeg får litt dårlig tid til å oppdatere.

De siste dagene har jeg kost meg som vanlig. Vært en tur hjemme blant annet.
Fredag var meg og mamma og handlet litt julepynt som jeg kunne ha på romme mitt. Var også rundt med fantastiske Beth=D hehe..

Vi var en tur hjemme hos henne, bare vi to. Snakka litt om det som hadde skjedd i det siste og sånn jente snakk ;)

Lørdagen var jeg på jobb på posten. Det var lenge siden sist, så måtte oppdatere meg litt. Nå har vi jo også begynt å sortere sånn VELDIG. veldig nøye nå i juletiden, alt skal spesial sorteres..
på kvelden var jeg på julebord med posten. Elisabeth var litt VELL beruset kan du si.. mye god mat.. nammm. i LIKE!!

Søndag bruker jeg jo på å reise hjem, men fikk vært i egesund litt og sett på julebyen. håper å få med en gjeng der neste fredag. det hadde vært veldig koselig. Tacokveld med russen har vi også hatt. hehe.

Jeg liker russen -09 på Lundeneset.. Gleder meg til å være russ sammen med dere i MAI!!

2 kommentarer:

  1. Eg og lika russen på Lundeneset!:D
    Og så like eg bloggen din;)
    Har ikkje vore her før, men skal begynna å "detta" innom oftare;)

    SvarSlett
  2. kult.. da blir jilt å sjå litt mer til deg=D

    SvarSlett