onsdag 7. januar 2009

~ Elvis prestley ~



I morgen så hadde Elvis vært 74 år om han ikke hadde begynt å tulle med livet sitt på den måten han gjorde.


Jeg er ikke så ekstremt fan av Elvis, men siden han er en ganske stor stjerne så tenkte jeg at jeg kunne "hylle" han litt.
Og ikke minst minne dere på hvilken dag det er i morgen.

Det er jo også et lite faktum at noen av sangene hans er litt fine, og de fester seg fort på hjernen.
Så, for å hylle han på mitt vis så har jeg (og litt Linda) gått rundt og synget litt på noen av de få sangene vi kan som han har skrevet. Det er jo enkelte ganger det bare blir en setning, og resten nynning, men det funker fett det også. Jeg tror nok alle kan en eller annen tekst av en sang som han synger.

Når vi snakker om bursdager så er vi jo allerede kommet i et nytt år, og jeg blant annet blir 19 år.. WOHOOO.. Må vente en månede og noen dager til, men den er nærmere for hver dag som går.

Søndag om 11 dager til så blir Solveig O. Hauge 19 år. Montro hva som kommer til å skje da..
Moahahahahahaa...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar