fredag 27. februar 2009

~ Bursdagsgave fra meg, til meg ~




I dag fikk jeg klærne jeg hadde bestilt fra www.motehus.no, og den blå toppen var en av de to.
Kjøpte også en gul tunika, men den var de utsolgt for nå, så fikk ikke bilde av den.
Tenkte jeg skulle ha de når jeg skal til syden snart. WIIII, jeg gleder meg.
er bare rett rundt ei uke til, så reiser jeg. Blir så utrolig deilig.

bestilte det for noen dager siden, og det passa jo bare fint at det kom på bursdagen min.
Min egen bursdagsgave. Til nå så har jeg fått lappekake på jobb av Astrid:) tykke feite lapper, mmmm. Men dagen er enda ung, så får kanskje noe senere, får håpe det. hvis ikke, så gjør ikke det noe :) blir glad uansett. Skal ikke så mye til for å gjøre meg glad.

Tenkt, 19 år. Jaja, bedre det enn 18 egentlig, nå er jeg ikke sånn ein person som "just har blitt voksen" hehehe. Nå er jeg liksom litt over det igjen.
Men sånn ellers føler jeg meg ikke så mye større, heller mindre. hihihi. neida.
ja, har tatt av meg noen kilo, og kan vel skyldes treninga. Så vil si det er bra, men det er ikke det store heller, trener for å holde meg i form, ikke for å slanke meg.
Men trening er BRA!!!!

Jeg får vel komme meg ut av hus. Har vært på jobb til 1, og nå skal jeg til Victor, og så får jeg se hva dagen bringer=D

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar