fredag 20. februar 2009

~ Det evige spørsmålet ~

Jeg har snakket med litt forskjellige folk om hvilke muligheter jeg hart til å studere meg til å bli lærer i hestefaget. Jeg har UTROLIG lyst til å ta et år i utlandet, meg og Beth, hadde vært utrolig morro, og vi har også tenkt på det lenge.
Men vi ta et år jeg har bruk for da, men får se. Har også lyst til å studere idret på Bali. åååh. hadde vært deilig altså=D komme seg til en helt annen kultur osv. aaah, herlig tanke.

Har også vurdert å ta to år på vgs om igjen, for å få fagbrevet i hest, men vil ta studier utenom de da. for har jo alle allmenfagene godkjent, er bare selve hestefagene jeg må være med på, men så er det litt kjipt å ta det, når jeg allerede har gått 3 år. ååååh, vanskelig sier jeg bare.
Siv Heidig, Rådgiveren min, gav meg ei blokk med husdyrstudie (bachloregrad) i ås. og da lærer jeg om andre ting enn bare hest, men dyr generelt. hadde også vært utrolig gøy.

NEI, det er så mye å velge i. Men er utrolig glad for at jeg vet hva jeg skal til neste år.
- Hardanger Folkehøgskule, Hestelinja. Det gleder jeg meg så UFATTELIG mye til.

nå sitter jeg faktisk hos Trine Lise i leiligheten hennes, mens hun er på badet og steller seg. hehe. Skal ut å farte nå=D

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar