tirsdag 3. februar 2009

~ Gaia du Gaia ~

I dag har jeg vært i stallen etter skolen. Steppa inn for Kathrine som skulle i familie selskap hjemme. Så, da ble det til at jeg fikk en ekstra dag med ridning denne uken.

Men, meg og Anette hadde det gøy vi, fordeom. Møkkinga gikk fort i dag, og så rei vi først litt på tur, og så på bane. Jeg rei på Gaia og Anette på Troll. Jeg pleier å ri Troll, så lot Anette ri han, siden jeg har ridd han mange ganger før, og hun aldri. Gaia var slik som hun pleier, ei skikkelig merr. Joda.. Merker det fort at det var merra på tur. Men hun er mye bedre på tur, syntes jeg, da tenker ho ikke så mye på å nappe i tøylen, og tenker mer på hvor bena er. På banen så slenger hun med bena, og snubler i ett sett og dilter selvfølgelig etter Troll.

Men det er jo Gaia, så forklarer sitt. hehe.


- Solveig som rei Gaia i høst -

Torsdag blir det enda en jobbedag i stallen, men da med Solveig. Håper vi får ridd når det er litt lyst, var jo det i dag, så var skikkelig deilig å få "sett" terrenget i dagslys.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar