torsdag 26. februar 2009

~ Ærender ~


I dag har jeg fri, så skal benytte sjangsen til å få gjort en del ærender.
Egentlig litt kjedelig å ha fri fra jobb, samtidig som Victor skal tl Arendal med bilen sin.
Men ja, ja. Det må vel til det også. Da får jeg tid til å gjøre ting som jeg må.

- Skal til legen og få en ny resept

- Kjøpe nye hårfarge

- Se filmen jeg skal ha i særemne

- skrive en handleliste til lørdag


Og så skal jeg jo også på ridetur med Beth, det blir gøy som vanlig. Håper bare det ikke begynner å regne, er noen skyer som suserforbi og ser litt mørke ut, men neida. De skal ikke få lov til å slippe en eneste dråpe nei.


Og så MÅ jeg jo bare legge ut dette fantastiske bildet av Beth. hahaha.

My Twin,
My everything<3

Du er bare helt KÅNGE Beth=D

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar