mandag 6. april 2009

~ Turen i Hellas ~


Da er jeg tilbake i Norge og har allerede hatt noen dager med påskeferie. Den siste uke har jeg vært på tur i Hellas, og det har vært helt fantastisk, spør du meg. Har lært så utrolig masse og opplevd noe jeg alltid har drømt om.

I løpet av en uke har jeg:
- Vært i korint
- Blitt litt brunere
- sett akropolis og vært der
- vært i druppsteinsgrotte som var 2 MILIONER år gammel (det var S Y K T det)
- Vært på mange kjente borger
- Vært på flere tusen årgamle teathere
- Vært på Helenske øyer
- Spist hellens mat
- Lært at det ikke heter gresk, og grekere, men helensk og helenere!
- Spist mosaka, slouvaki, spinatpai, helenske appelsiner<3
- vært på cruise
- Ridd på muldyr
- Kjørt scooter
- Brutt MANGE trafikkregler ( men de har vel ikke så mange av de da;P)

OG MYE MER!!







































Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar