søndag 13. desember 2009

~ My heart is missing someone ~



Jeg savner virkelig den søte lille høna "mi"... Ho har virkelig klart å fange mitt hjerte altså.
Nå har jeg to stykker som betyr noe ekstra stort inne i hjerte mitt og det er Maya og Victor<3 og jeg savner de begge to. På fredag reiser jeg hjem til Victor og det skal bli skikkelig deilig med litt juleferie sammen..

Men nå var det jo helst Maya dette innlegget var til, for hun har faktisk blitt hentet nå og har tatt juleferie. Selv om jeg helst ville at ho skulle reise neste uke, for da slapp jeg å se at hun reiste i fra meg.. ååh, den hesten er virkelig noe spesielt altså.. min øyensten<3

SAVNER DEG MAYAAAA.. Skal drømme i natt at vi har en fin ridetur, bare meg og deg, i full gallopp ute på enga :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar