torsdag 15. april 2010

Det regner og regner


I dag har det vært skikkelig drittvær. Det blåser og regner, for noe hærk. Vestlandet, sier nå bare jeg.

Men jeg har fått gjort en del jeg;)

Rappelert i kinsarvik. Tenk at jeg faktisk turte det, meg med MIN høydeskrekk. Skalv når jeg var på vei nedover, men jeg tenkte bare på Maya jeg, så gikk det så fint så. Er i hvert fall VELDIG stolt over meg selv.

Har også hatt terapiridning med Esther og Kathrine, de har bare blitt så utrolig flinke. Utrolig å tenke på at de var begge veldig redde for hester, men de hoppet ut i det. I dag rei vi i lysløypa og både travet og galopperte. Tror de begge storkoste seg, selv med regnet.

Ellers har jeg bare vært inne på Primula i dag. Hørt på skikkelig 90-talls musikk. haha, og spist pittelitt snop. det er lov i dag. Har vært flink med treningen denne uka.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar