mandag 19. april 2010

Helgen er forbi

Ja, da var vi klare for en ny uke.

Hva jeg har gjort, joda.. Som vanlig skjer det en del rundt meg. Vi har hatt sjokoladekake-kveld på mitt internat + film på papir (bokstaveligtalt, vi hadde ikke noe annet, men det funka fett det)

Har vært på ridetur med maya, ble en del galopptrening. hun begynner å få til galoppsjenkelen, men fortsatt vil hun bare trave FOOORT før hun skal galoppere. Det vil ikke jeg derrimot, men med Maya sin lærevillighet kommer det nok ganske fort ja.

Trent en del også, men i grunnen vært litt sånn slappfis i helga. Har vært litt inne, men heldigvis var det mye dårlig vær, så da er jeg unskylt.

I dag har vi trent litt til åpen dag. Maya skal være med på dressurkvadrillje og bakkearbeid. Vi skal nemmelig ha vårt EGET show, helt alene. Skal ta masse bilder.

På Åpen dag skal vi også ha voltige og monted games. Jeg skal også være med på voltige, så hvis du ser ei jente som turner oppå en hest, så er det MEG:)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar