torsdag 1. april 2010

I dag kommer Karoline og Ida

weeey, endelig litt befolkning på bygget. Aner ikke helt når de kommer, men de KOMMER og det er det som teller.

I går var jeg for det meste ute i stallen, fôra hestene alene. gikk overraskende fort altså, brukte ikke så mye lengre tid enn når man er to, kanskje fordi jeg er litt effektiv.. Oh Yes!

Men en ting som jeg syntes er litt merkelig. HVOR I ALL HULESTE ER KAMERAET MITT???
Jeg er helt alene på skolen, men klarer likevell å rote bort kameraet mitt. jojo, så da blir det liksom ikke så mange bilder her inne..

Været i dag er litt blåsete, så tror regnet kommer.

Får også besøk av 2 som skal ha ridetimer i dag, more money for meeee:)

Nå må jeg ut å møkke ridebanen og hive innpå noen knekkebrød.
Bye bye

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar