onsdag 14. april 2010

Ikke alltid like lett....

... å være syk. Har tatt denne fantastiske varmen ute litt for gitt, har klart og blitt forkjølet, så nå snufser jeg som bare det. Heldigvis har ikke selve hostingen kommet enda, håper jeg slipper den også. Er bare ikke noe gøy i det hele tatt.

Formen begynner også å bli litt bedre, har begynt å trene og kjenner at overskuddet kommer. Det er bare så hærlig og kjenne at jeg orker å gjøre litt ekstra..

I dag har vi holdt på med litt dressur og bakkearbeid. Har hatt litt om selve reglementet innen dressur og hva de forskjellige begrepene betyr osv, og SELVFØLGELIG sett en film om "Rollkur" i danmark hvor de kritiserer Andreas Helgstrands metoder innen dressur ridning. Min personlige mening: Jeg liker IKKE det han holder på med. Få han ut! Hans tåpelige komentarer for at det han gjør er riktig er bare så svake at jeg må le av han.

I bakkearbeidtimen har jeg øvd litt på det jeg skal vise på "åpen dag". Blant annet skal jeg vise når jeg longerer Maya og nesten ikke bruker noen bevegelser for å få henne til å gjøre det jeg vil. Trave, hoppe, gå på paller osv. Håper det blir kult, må få noen til å filme, så kan dere alle se hvilken fantastisk hest hun ER! <3

1 kommentar:

  1. Hej. Kan du ta dig tid och rösta på tre body/pyjamas jag designat. Det tar inte lång tid alls, bara några sekunder. Skulle vara så snällt om du kunde göra det :) Ska bli mamma i slutet på maj och detta gör att jag har möjlighet att vinna tre månaders blöjförbrukning.

    http://www.libero.se/Default.aspx?id=199...ontributionId=238506

    http://www.libero.se/Default.aspx?id=199...ontributionId=243023

    http://www.libero.se/Default.aspx?id=199...ontributionId=242255

    Tusen tack om du tog dig tid :)

    Jag har röstat på din bikini i gengäld :)

    SvarSlett