onsdag 21. april 2010

Mitt endelige svar..


Her er jeg til neste år

Da har jeg takket nei til assistentjobben som jeg var tilbudt. Har bestemt meg for at jeg skal bo hjemme i et havt år og jobbe og så reise et halvt år ute i verden..

Jeg gleder meg noe helt sykt. Det blir meg og Beth som skal ut, og muligens Aina også blir med. Håper for all del at hun blir med, hadde vært så ufattelig gøy og reist sammen og opplevd utrolig mye kult=D

Smiler fra øre til øre når jeg tenker på det. ENDELIG..

Har søkt litt på nettet og funnet forskjellige plasser som jeg har lyst til å besøke i hvert fall. Må jo se om de andre er med på den tanken.

Australia og sør amerika har jeg veldig lyst til. I Australia vil jeg ri på hester, besøke rancher og muligens få meg en lite jobb. Egentlig ganske mye jeg vil se og oppleve i Australia.
- The great barrier reef, uten tvil..
- Surfe
- Lære å dykke osv.

I Sør-Amerika vil jeg besøke Chile og Brasil i hvert fall. Mexico også.. nei, det er bare så utrolig mye der ute som venter på meg=D gleder meg så sykt. Har også lyst til å dra til Thailand og kina.

Tror dette kommer til å bli veldig spennende, og muligens litt godt å komme hjem litt og. Savner Victor veldig for tiden, og når jeg kommer hjem kan vi jobbe masse på huset.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar