onsdag 21. juli 2010

Dagen i dag har til nå bestått av jobbing. Var en del post i dag, så var veldig glad når jeg så at det ikke var reklame.

Beinet mitt har hatt en dårlig dag, så har småhaltet litt i dag, men det kommer seg nok ut over dagen, jeg SKAL i hvert fall ut å jogge.

Nå skal jeg snart få i meg litt middag før jeg går ned og maler første strøket på soverommet og klesskapet mitt. Så blir det nok litt jogging etterpå. Skal bli veldig deilig i grunnen, for har masse energi som skal ut, og nok av overskudd som skal inn.

Victor begynner også å bli ferdig på jobben, håper jeg i hvert fall. Han har vært vekke i 10 dager, men det blir nok 3-4 dager til. Gleder meg bare til han kommer hjem, for da skjer det litt mere oppe i huset enn det gjør nå og så skal vi til kreta den 14.august. aah, endelig vårt første ferie sammen.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar