mandag 7. februar 2011

Home again

Jess. da har jeg kommet meg hjem etter en helg i Ås. Var virkelig på tide å besøke den gjengen og komme meg litt vekk. Long time - no see, det er ikke bra altså. Men hva skal man gjøre med det når man bor 6-7 timer fra hverandre.

I hvert fall, har hatt en toppers helg. Ridning, pittelitt shopping, turgåing og veldig mye avslapping, akkurat sånn det skal være.
Men det er merkelig med det, jeg føler meg alikevell sliten. Mulig det har noe med alt for lite matinntak å gjøre. sånn blir det når man er ute på farten fra tidlig om morningen.

Så nå skal jeg øyeblikk ned å få sprunge litt i fra meg. Kommer til å sovner utrolig tidlig i kveld, så Tv-en blir min beste venn i kveld før jeg drar til drømmelang..


BTW: Har klart å glemme kameraet i Ås. Håper det kommer til meg på onsdag.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar