mandag 7. februar 2011

John Blund, hvor er du?

Hadde litt energi som måtte ut, så stakk på trening i 6 tiden..
Først sykla jeg, (btw, voldsomt med folk på en og samme plass, så det eneste som var ledig var en sykkel) så var det på Boot Camp, I like it. Hard god trening, presser meg alltid til det ytterste. Etterpå var jeg med på litt aerobic, måtte jo svinge meg litt før jeg stakk hjem.

Ja, og da hadde jeg vært der i rundt 2 timer, og tenkte; nå kan jeg gå hjem, dusje, spise kiwi og så hoppe i seng.. MEN NEIDA.. Energinivået mitt er fult. Shit.. jaja, Tven får være min sovemedisin. Pleier alltid å funkt..

Var forresten innom litt salg i dag og fikk kjøpt en mega god og deilig denim shorts.. aah, passet bra til den nye toppen jeg kjøpte i oslo (som viste seg å være str. XL. så det ikke før vi var tilbake i Ås)

Natti natt..

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar