tirsdag 24. juni 2008

begynnelsen av sommerferien

De siste dagene har jeg tilbringt til litt av hvert.
har for det meste vært med victor, å så har jeg også hatt noen laaange rideturer på Valdimar.
Vi (meg/valdimar og Beth/freyr) har vært rundt å vassa på kongeveien. var litt bløtt i myrene så satt oss litt fast. hehe. men hestene gikk fremover de til tross. så har vi vært rundt neset og der øvet vi på å trave og tølte, og ikke gallopere. hehe. så det gikk greit det, til tross for at jeg fikk en VELDIG sting i magen. hahaha...

i helga var det fest på stadioen. men før på dagen våkna jeg med spysyka. var ikke serlig gøy kan du si. hehe. å så ringte Elisabeth som sa at jeg skulle vært på jobb. det viste jeg ikke, men fikk fri siden jeg var syk. så gikk vi etterhvert til victor. måtte få meg litt luft.. kjente jeg enda var uggen i magen, men gikk greit. så gikk jeg til rune sent på kvelden for der hadde han forspiel, hehe. å jeg var enda uggen i magen , så drakk ikke så mye. men måtte ha litt. hadde angret hadde jeg bare vært hjemme. så gikk vi på stadioen, å rune klinte med maaange. hahhaah. jeg lo bare jeg=D Så senere på kvelden gikk vi til Rune igjen på narhspiel. det var morro. meg og beth laga sagetti og joikakake. å vi lo og vi lo. det var kjempe godt=D
hadde så vondt magemusklene neste dag etter å ledd så mye=D hæhæhæh....

så har det jo skedd enda en ulykke, fredag døde en som het Roy i bilulykke. å så to dager senere på søndag, kjørte Britt Heidi Hansen seg ihjel, 1 km fra der Roy døde. de hadde et helt spesielt forhold. så nå får vi håpe de endelig er sammen igjen, og har det godt.

R.I.P Britt heidi og Roy.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar