tirsdag 17. juni 2008

full fart

YES.. jeg bestod på eksamen. fikk 5=D Hhadde om: fred på jord?hehe. å han sensoren må jeg si såg VELDIG snål ut. hæhæ. å utrolig geekete, kan du si. nå har jeg ferie, og i morra begynner arbeidet..i dag har meg og beth vært på ridetur. Valdimar ble ganske giret, for red han ikke i går, for hadde lese dag til eksamen, så da måtte andre ting prioriteres. så han tok ut en del ganger med meg, den ene gangen stoppet han så brått at jeg datt fremover og av. hehe. så jeg ble ganske sinna og kjefta mye på han, å så fant jeg ut at det var bedre om jeg rei sist, for da kunne jeg jo bare styre han inn i freyr sin rompe. hehee... morro. vi rei fra haukeli og over til betanina på en time. så JA, det gikk fort. hehehe.. så var vi nede på rosjord og badet med de, det likte valdimar hvertfall.. å så stor vi bare leeenge og trente lydighet med de. jeg kan gå på siden av valdimar, uten leietau og han følger etter meg, og til å med hvis jeg svinger. det er KUUUULT=D I morgen blir det, jobb, klyppe plen og så ri valdimar alene, for å se om han er like heit da... ønsk meg selv lykke til;P

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar