fredag 13. juni 2008

I dag har jeg først vært på skolen for å høre om jeg kom opp i eksamen og det gjorde jeg.
i samfunnsfag muntlig. er i grunnen kjempe glad jeg. kunne ikke fått noe bedre fag, ville jo selvfølgelig ha sluppet, men sånn ble det ikke i dag.
så har jeg hjelpt til å vaske og rydde i stuen. Levert lærerbøkene mine. Etter det gikk jeg hjem og var der litt, før jeg gikk i stallen til Valdimar. Han stod ute sammen med Glymur på jordet. Jeg møkket og tok inn Glymur først. Det likte vist ikke valdimar, så han sprang under gjerdet og tok en liten rundttur på gården før jeg fikk tak i han igjen. Jeg salte opp og tok en ridetur opp til risbakken. Han prøvde seg litt å springe, men tror det var fordi han er utrolig følsom på sjenklene, så jeg kom litt borti han og han missforstod det. Men ellers så hadde vi en kjempe fin tur.. er virkelig fornøyd med han jeg=D
Etter det gikk jeg hjem og dusjet, for skulle opp på kvås igjen og ha avsluttning. da grillet vi, men først hadde vi leken "50 leken". den gikk ut på at på et lite område på skolen var det 50 lapper med tall fra 1 -50. så skulle vi kaste en terning (vi var et lag) å så skulle vi fine lappen som tallet på terningen viste. klarte du spørsmålet som stod på lappen kunne du gå å kaste ny terning. da måtte du gange det taller du allerede hadde med tallet på terningen. og så var det første mann til 50. Meg, Solveig, Karoline, Eva, Siri og Linda vant. vi fikk først 50 poeng. så vi fikk et gavekort på joker på 200 kr.
Så grillet vi. og da kom Trine Lise og Steffen også. hehe. vi hadde brytekamp og en ann "hoppeslott" ting. hehe. det var morro. Så var det underholdning inne, da hadde gunnar og peder mange gode innslag. så jeg tror jeg har ledd nok for en stund. hehehe...

KVÅS <3<3 - uforglemmelig tid - uforglemmelige minner <3<3

1 kommentar:

  1. Nååååå. Det var så utrolig flott underholdning av Peder og Gunnar!!!!
    Gunnar er fantastisk!

    SvarSlett