mandag 16. juni 2008

HEST er BEST

Jeg har ikke hatt tid til å legge inn de siste dagene så jeg legger en liten oversikt over hva jeg har gjort..



Lørdag: Jeg våknet tidlig for å gå på jobb. I dag var det meg og Astrid som var på jobb. Det gikk utrolig seint i dag, for hadde mest ikke folk på jobb, kjedelig..

så etter det, gikk jeg hjem, hadde kjøpt meg ny film: Den sorte hingsten.. så jeg måtte jo se litt på den.. victor kom også en tur opp, han hadde kommet hjem fra bærum.

Jeg så på film, mens han lå og sov. haha. så gikk jeg bort i stallen til Valdimar, han har stått hos Guro de siste dagene. Jeg rei på tur opp til grinda på Risbakken og så ned igjen. hadde litt mer fart i dag. det var kjempe gøy. så snakka jeg litt å sånt med Guro. hehe. samme gamle sladder. =D



så gikk jeg hjem og stelte meg, for skulle i overaskelsesparty til maria. hun kom jo hjem fra usa i dag. merkelig å se henne igjen;P

senere på kvelden gikk meg og victor og per til trine lise sin nye leilighet på rom. den var fin.. Så kom beth, trygve og espen litt senere.

Vi spiste pizza og snakka hehe. Maya var der også. Etterpå gikk vi litt rundt i alleen, og så gikk vi hjem. så snakket jeg med guro på msn, mens victor lå å sov. hehe..



Søndag: jeg våknet i 10-tiden og så ferdig filmen.. så sovnet jeg igjen og våket halv 1.. Jeg stod opp, dusjet og så kjørte jeg moped opp til kvås, for å øve sammen med de til eksamen. vi spiste masse godt for de pengene vi vant på fredag. så gikk jeg hjem, for måtte ri valdimar ned til ristalen hvor han skulle stå sammen med freyr. Vi møtte dem på halvveien. eller, meg og valdimar var kommet et litt lengre stykke enn de, så vi var vel nede med besaker før vi møtte dem. så ridde vi litt rundt og møtte på Frøydis og Aslak flere ganger. hehe...

så Satt vi dem inn på jordet og det så ut som om min tykke hest koste seg. han har gått på slankekur ope hos Guro, men nå ble det jo litt andre boller. får håpe han ikke blir tykkere.. er hvertfall nok av mat der:S

får vel kanskje trene han ekstra godt da..

etter rideturen gikk jeg opp til Victor og dusjet og så hjalp jeg han med å redigere noen bilder og så etter det gikk jeg hjem for å lese litt. ble litt sent så jeg sovnet med boka i hånda. hehe.



Mandag: i dag våknet jeg igjen i 10-tiden, las litt, og så sovnet jeg igjen og våknet brått halv 1. da hadde jeg drømt at hestene til guro hadde blitt spist av ulv og at klokka var 10 på kvelden. hehe.. så jeg las og las, og noterte som bare det. for jeg fant jo ut at jeg kanskje slet litt, siden det var utrolig mye jeg måtte lese igjennom. Så kom tiden til at jeg måtte legge fra meg boka og stå opp av senga og stelle meg. For skolekorpset skulle ha avslutning med en konsert for foreldrene.
På slutten fikk jeg en stooor rosebukett av drilljentene, og da ble jeg kjempe glad. endelig fikk jeg også en blomster som takk for det jeg gjør.
Etterpå var i grunnen planen at jeg skulle ri, men beth hadde ridd før på dagen, så da bestemte jeg meg for å gå opp til victor en tur og så spiste vi på knøtten ( fysj, men det var godt. Første ganga i år faktisk) så gikk vi opp til meg og spiste, og så las jeg litt til før jeg sovnet.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar