fredag 21. november 2008

Forberedelse til skolebryllupet

I dag har vi gjort i stand til den STORE dagen i morgen. Da skal nemmelig to hemmelige personer "gifte" seg.. ingen får vite det før den store dagen. mange har allerede begynt å røpt rållen sin, men jeg vil ikke høre det, vil heller komme å så se de.. Da blir jeg nok mer overasket å slikt. GLEDER MEG!!! altså for de som ikke vet hva skolebryllupet går ut på, så skal det altså foregå nesten som et vanlig brullup. Men de som ikke skal være brud eller brudgom, har fått hver sin rolle. f.eks indianer, politi, vampurer, ja you name it...
Har mekka på drakten min i dag.. hehe.. ingen vet hva jeg er, før i morgen;)
litt bilder fra matlaginga..
Ord for dagen: jo flere kokker, jo mere søl..


- Her brettes det servietter-





- Annbjørg pynter bryllupskaka-





- Min nye bestevenn, Ingeborg, smelter smør-




- Solveig kjevler masipan-





- Ellen hakker peanøtter-


Så har du jo linselusa Kristine i bakgrunnen. hæhæhæ

- Folk rydder til "kirka" -

- Karoline og kathrine skreller poteter -

4 kommentarer:

  1. Eg syns da såg ut som om at da va potetskrellarane som hadde da kjekkast jaffal!

    SvarSlett
  2. Jeg synes den ene potetskrelleren så teit ut...

    Smørsmelterne så absolutt viktigst ut:p

    SvarSlett
  3. du trenge ikkje mobba Kathrine for at hu ser litt rar ut akkurat på da bilde..

    Smørsmelteren såg ut som ein skikkelig stakkars ensom person, kanskje. eller et dyr?

    SvarSlett
  4. nå syntes jeg dere går LITT for langt her altså.. ingen mobbin i min blogg altså..

    hehe...

    SvarSlett