søndag 2. november 2008

Forferdelig!!


I dag skjedde det noe som jeg aldri hadde trudd skulle skje..
Det var helt utenkelig, men det skjedde..
Tenk at det skulle skje meg, hva har jeg gjort galt?
Er det noe jeg ikke helt forstår? så fortell det til meg..

men, sånn gikk det i hvert fall;
Jeg satt å spiste mat. det var reinsdyrkjøttkaker (noe sånt i hvert fall)
så skulle jeg opp å hente meg ett glass med vann, å så fant jeg ut at jeg kunne hente dessert i samme slengen. Jeg gikk ned å satt meg på plassen min igjen. Solveig, karoline og linda henta også dessert når jeg skulle tulle og si at det snart ikke var mer igjen, sånn at de fikk litt panikk, og jeg fikk noe gøy å se på..
Etterhvert ble jeg ferdig, så jeg henta pitte litt til, var så god pudding, å så skjer det utenktelige...
Det som ikke skulle skje, men det skjedde. Karoline, Solveig og Linda GÅR i fra boret. der sitter jeg forlatt og må spise maten min ferdig..!!!

Hadde virkelig ikke tenkt at dere kunne gjøre sånt mot meg.. :`(

(hæhæhæhæhæhæhæhæhæhæhæhææhæhææh)

2 kommentarer:

  1. stakkars deg, lille venn. da e nok nåko du ikkje heilt forstår. å vara venn me deg, e ikkje akkurat nåko me ønske. me bere føle et visst press. så idag orka me rett å slett ikkje å sitta i din nærhet lenger. sånn kan da gå. men me ska prøva å skjerpa oss litt, då..

    SvarSlett
  2. buuuhuuuu:(

    ja, det er som overskriften forteller; forferdelig!!!

    SvarSlett