søndag 9. november 2008





<--- Linda, meg og Solveig på skrelia ---->



I helgen har jeg vært en tur hjemme.
Har vært på konsert på fredagen, med kvås på plakaten.
Møtte mange tidlige lærere, det var kjempe koselig.
Mats, Bente, Marianne, Peder, Oddbjørg, Thor, Asle og kåna.
Tru det bare va dei.
Ellers har jeg vært en tur på skrelia, meg, Solveig, Karoline og Linda. Det var koselig, litt bløtt, men ellers knall.
Vi var også hos Oddbjørg i kvås, og ho laga god gammel kvåstradisjonel havregrynsgrøt til oss. NAAAMMMM!!!! så gikk Solveig hjem (sviker), så da måtte Karoline tilbringe kvelden alene på hytta. For meg og Linda skulle i bursdag.. Vi var også en tur hjemme hos meg og hadde hjemmelaget pizza. Ikke så velig fan av pizza, men det går helt fint.


Søndag var det opp tidlig, for vi skulle sitte på med Peder til Bryne. Der var vi med på en familiegudstjenese. Det var gøy, de hadde mange gøye sanger, så meg og Peder stod der oppe å danset. hehehe. Etterpå gikk vi på besøk hos Peder. Det var virkelig en ungkarsrede. Søppel, klær, gryter og smule lå strødd ut.. men det er jo slik vi liker Peder. hehe. Vi så i gamle bilder av Peder da han var liten ramp. hihi. så begynte vi å se filmen "drageløperen". Fikk ikke sett slutten, men den var trist.
Så hadde vi farsdagsmiddag hos Solveig. Det var hærlig med fløtegratinerte poteter.. mmmmmmm.... Hadde jo også svin og surkål og gulerøtter til. men det var potetene som var best!

Har også snakket med min "svigerinna" mi.. hehe. Frøydis altså. fytti for ei hærlig dame. :)
Hun har hjulpet meg meg å finne ut litt nærmere hva jeg kan gi til Victor til jul. det var godt. Nå må jeg bare handle. så er den viktigste gaven unnagjort;)..
Nå gleder jeg meg til jul. Det blir kos. Håper på masse snø, sånn at jeg kan ha en liten tur, forhåpentligvis. Og selvfølgelig blir det nok juleselskap i år også, hos meg. Lurer på hva jeg skal servere da tro.

Nå er jeg på Lundeneset, trøtt etter en laaang dag og helg. så nå skal jeg legge meg..
Det blir hærlig.

6 kommentarer:

  1. Det hørtes innmari moro ut!
    Tenk å komem på besøk til peder og spise og se på film og gamle bilder!!!

    SvarSlett
  2. ja, du får stikka innom å sjå babybilde av Peder når du ska heim te jul, du Siri.

    SvarSlett
  3. det dumme er at han er på feil side av norge. så kjører ikek gjennom :P

    SvarSlett
  4. men hallo, da e jo ikkje mange timane ekstra å reisa te sandnes ein tur i jula!

    SvarSlett
  5. Eh jo!
    når man bare er hjemme i 7 dager så !

    SvarSlett