torsdag 27. november 2008

Hjem til sørlandet



I dag skal jeg hjem til det blide sørlandet.
Skal sitte på med Victor og ein fra jobben hans, hehe, kan jo bli interessant.
Men først skal jeg bli ferdig på skolen, så skal jeg ha litt "undervisning" i elevbilen, spise middag og på jobb..

Med jobb mener jeg jobbe i stallen. Meg og Solveig skal ri og møkke. Håper vi kan trene litt med oxer i dag. Jeg har i hvert fall kjempe lyst.. Og håper ikke hestene er helt klin kokkos i dag som sist Tordsag. Da ble det ikke så mye jobbing.

I helgen skal jeg på julebord med Victor sin jobb, på hotellet i Kvinesdal. Jobben har jo booket rom til alle på jobben. hehe. Det blit nok kjempe, har fått kjolen min også, så må hjem å prøve den og så blir det full gang..

Lørdag er jeg ikke helt sikker på hva jeg skal gjøre. Blir nok noe med venner.
På kvellen blir det endten til Eiken, eller så blir det å være i Lyngdal på julegateåpninga..

Søndag så reiser jeg tilbake det det Sure vestlandet..

1 kommentar:

  1. Så koselig da.
    utenom å dra tilbake til vestlandet da...

    SvarSlett