torsdag 27. november 2008

- Odd Sverre Falch Gundersen -


Et bilde forteller mer enn tusen ord, JA dette er et GODT eksempel på dette..

Odd Sverre er min nye nabo i klasserommet, og da han oppdaget at jeg hadde blogg, så måtte jeg jo selvfølgelig lage ett eget innlegg om KUN han!.

Men så var det å finne noe å si om dette mirakkelskapet..
hmmm...
Jo, jeg kan jo si at han kommer fra TROMS!! og det er jo noe han er stolt av.
Nei, han bor ikke i lavvo, og det går IKKE isbjørn i gata..
Ja, de har asfalt der oppe og JA, de har internett.
Da har du lært noe om der oppe du også..







Han Odd Sverre liker å leke at han er sterk.
Og han DIGGER super mann.

4 kommentarer:

  1. Jeg tenkte ALDRI at jeg skulle si dette, men... jeg er faktisk enig med Karoline!!! Selv om hun er en oppblåst giraff, med "sprut-sjuttu".

    SvarSlett
  2. Odd Sverre e kje oppskrytt! Han er undervurdert og nerskrytt!
    Odd Sverre e mann!

    SvarSlett
  3. Så Odd Sverre er blitt Irenes nye nabo i klasserommet. Noe så spennende.

    Et bilde sier mer enn tusen ord ja..... "hunk"

    SvarSlett