mandag 1. desember 2008

Helgen som gikk

Har hatt ei topp helg hjemme.

Torsdag vendte jeg snuta hjemover og var hjemme ca. klokka 04.00 på natta.

Fredag var jeg en tur hos Guro før hun reiste på kurs og ein tur til Tredal.
På kvelden var jeg og Victor på julebord med Victors jobb. Vi var på hotellet i Kvinesdal. Kjempe fint, men fytti for noen rare folk Victor jobber med altså...

Lørdag var vi litt på julegateåpninga, og så tok vi en tur til Evje for å hente en ny bil til Victor.. Skal få lov til å låne den ei gang opp hit, å da skal vi ta oss noen kjøreturer gitt;)

Søndag var jeg hos Solveig i Sandnes, tok toget klokken 13.10 fra Moi. Så gikk vi til lundeneset i 5 tiden og da jeg kom frem, pyntet jeg litt på rommet mitt og hørte på julemusikk;)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar