lørdag 20. desember 2008

- oppdatering-

Ja, da var det vel på tide med en liten oppdatering kan man si...

tiden har ikke heeelt strukket til, og jeg har jo også i løpet av denne uken kommet meg hjem, og da kan man si at pcen ikke akkurat får så mye av tiden min.

Jeg har altså kommet hjem og begynt å jobbe litt igjen.. skal bli en god del jobbing, så man kan si ferien ikke akkurat kommer til meg. skal til og med jobbe på julaften og nyttårsaften.. men det gjør meg overhode ingenting, jeg blir bare kjempe rik. hehe.. trenger penger sårt, når man er student..

skal vi se.. en liten dag for dag liste.Fet

Tirsdag 16.12: Da hadde vi avsluttning på skolen og det var helt fantastisk.. hele skolen samlet og ja, synet på lærerene vil ikke bli det samme etter denne kvelden nei..

Onsdag 17.12: Vaskedag på skolen. Meg, Karoline og Solveig L vasket kjøkkenet på internatet vårt. var ferdig i 10 tiden ca... Klokken 3 kom moren til Linda og vi satt på med henne ned til sandnes. Så var jeg hos Solveig Hauge i noen timer, før jeg tok toget hjem til Lyngdal og på snartemo møtte jeg Victor, som hentet meg. Var hjemme i 10 tiden ca. Så gikk vi ned til Alleen og vaste litt rundt der, var på bowlinga også før vi gikk hjem til han og så en film.

Torsdag 18.12: I dag sov jeg til klokka 1. og det var UTROLIG deilig. våknet selvfølgelig i 10 tiden som vanlig (har jo innebygd vekkerklokke, ikke bokstavelig altså, men vokner ALLTID klokka 10) men sovnet igjen i 11 tiden.
klokka 4 ca var jeg og Astrid hos Guro og pynta ho til skoleballt. ble ganske fornøyd, syntes ho så ut som ei prinsesse uten like ;) Så satt jeg på med Thorild ned til kvs-hallen hvor det var Islandshest stevne, så hjalp jeg en dommer der og skrev ned alle karakterene og sånt. lærte kjempe masse og hun svarte meg på alle spørsmålene, ho var skikkelig koselig.. å fra søgne selvfølgelig.. savner den deialekten litt altså. blir litt mye med bare Rrrrrrogalendingane.
Etter stevnet gikk meg og Beth opp til Victor og trygve og snakka med frøydis og aslak. hehee.. koselig.

Fredag 19.12: Jobbet fra 12- 17 og så gikk jeg hjem og victor kom etterhvert opp, han skulle først ned å se på bilen sin, altså den gamle han hadde. Jeg lagde middag i mens, fiskegrateng. mmmmmm.... hærligt.. Så gikk vi ut i alleen og hadde blant annet kake i teltet utenfor jonas b. resten av kvelden var vi på bowlinga.

I dag: jobbet fra 10 - 14.30, sammen med Astrid og Astrid. hehe.. heldigvis var det ikke like stressende i dag, som de andre dagene. det er UTRLIG mye å gjøre altså.. fyttipysa.. i kveld aner jeg ikke hva jeg skal ta meg til.. blir nok til å gjøre noe gøy. kanskje gå til kvinesdal eller noe sånt.. men får se hva dagen bringer..

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar