lørdag 3. januar 2009


- Lundeneset, skolen jeg går på -


Da holder jeg på med pakkingen, for i morgen reiser jeg tilbake til skolen.
Det blir nok enda en lang dag i morgen, så mens dere andre kan sove langt ut på dagen, så kan dere tenke på meg som må opp litt tidlig for å rekke toget til Sandnes.
Her hopper jeg av og besøker Solveig i noen timer, før vi går til båten klokka 5.


I dag har jeg vært på jobb fra klokka 8, så jeg stod opp klokka 7 og begynte med å dusje meg med kaldt vann for å våkne litt. På jobb ordna jeg meg til og med meg en kopp kaffe. Det gjorde susen det. Så når klokken endelig slo 2, så låste jeg butikkdøren og gikk hjem for å skifte klær og så rase av sted til Kr.sand sammen med Ingrid, Pål og Victor. Fikk handlet en god del, så jeg er egentlig ganske glad for at vi bare var der inne i noen timer og ikke lengre..
Etterpå gikk vi på Egon resturanten og spiste et godt måltid med mat før vi vente snuta hjemmover. Vi tok noen runder i Alleen og så ned på bowlinga for å kikke, før vi stakk opp til Pål for å se film. De siste to dagene har vi sett på filmer som Valen har laget og de er så fantastiske.. Jeg ler og jeg ler og det stopper aldri =D


nei, men nå må jeg vel egenltig heller se å få begynt pakkinga. Litt sent, men bedre sent enn aldri. Ja hadde det blitt aldri, så hadde jeg nok ikke reist i morgen, eller egentlig aldri. Nei, nå går tankene løps her.

God natt folkens. Vi snakkes Soooon;)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar