søndag 4. januar 2009

~ Hardanger Folkehøyskole ~


Her håper jeg at jeg ender opp til neste år, på hestelinja.
Skolen ligger helt inne med fjellet til venstre. På bildet så blir det der skyggen er.

Der har de mange andre linjer også:
* Fotball/ Idrett
* Friluftsliv
* Idrett /Friluftsliv
* Hestelinja
* 2Dimensjonalt
* Solidaritetsarbeid
* Klær og Design
* Jakt og fiske.

JA folkens, hvis noe av dette virket interesant så er det bare å søke.
Til nå så vet jeg ikke om et eneste menneske som skal der dette året, så jeg reiser helt alene.
Men er du interessert så er det bare å si i fra. hadde vært kjempe koselig i hvert fall.

Mer info om skolen finner du er: www.hardanger.fhs.no

3 kommentarer:

  1. Hvis du ikke kommer inn der (Jeg tror jo at du gjør det, men i tilfelle...) så har de hestelinje på Hurdal Verk også;)

    SvarSlett
  2. oi.. hvor er det i verden???

    SvarSlett
  3. har sett på flere folkehøyskoler med hestelinja, men de er så langt oppi hutti heita..

    SvarSlett