tirsdag 20. januar 2009

~ Helg med masse morro ~

Det har blitt litt lite blogging i det siste, men det kan vel skyldes at jeg har vært hjemme i helgen.. Kan jo fortelle litt hva jeg har gjort den siste tiden da.

På fredag reiste jeg hjem i 11 tiden. Var hjemme ca. halv 5. Så gikk vi en tur til Victor, og fant etter hvert ut at vi ville i badeland, men jeg hadde ikke badetøy, så vi var på jakt etter det i sentrum, men fant ikke så mye, så da ble badinga utsatt. I stede gikk meg og beth og tok solarium, så var jeg rundt i sentrum noen timer før jeg gikk hjem å la meg, for skulle på jobb dagen etter på.

Lørdagen gikk med til å jobbe i 6.5 timer. Etterpå gikk jeg hjem og sovna i senga i noen timer, det var fantastisk godt. Så når jeg endelig hadde kommet meg ut av senga, så stelte jeg meg klar til bursdag, og så kjørte vi etterhvert opp på heia. og det var det ikke lite snø heller, men det var kånge å skli litt, så lenge man hadde kontrollen. Der var det party all nigth long sammen med beth og hauevis av andre, før jeg etter en god del timer tok kvelden.

Søndag går som vanlig til å bare reise. Var innom solveig i noen timer og feira bursdagen hennes. Tenk at hun faktisk er 19 år gammel nå.. wooow. det er ikke til å fatte=D men grattis med dagen=D Så tok vi båden videre til Sandeid før vi så kom frem til ølen via buss. Resten av kvelden slappet jeg bare av, var ganske skutt kan du si, lite søvn hele helga, så det var deilig.

Slik var min helg. Neste helg blir det grand prix her på skolen. da kommer det masse folk som skal opptre, fra andre skoler. det blir gøy. Vi i media skal ha flerkameraproduksjon, så vi skal filme hele greia og vise det på storskjerm, akkurat slik de gjør det på orientlig mest=D

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar