onsdag 21. januar 2009

~ Grunn til å være stolt ~

Ja, i dag er jeg virkelig stolt over meg selv. Først så har jeg jo jobbet ganske så godt på skolen, og så trooor og håper jeg at jeg gjorde det litt ekstra bra på heldagsprøven i nynorsk i dag.. tolking og sammenligning av dikt er ikke bare bare altså..

Så fortsatte dagen med at jeg og Linda trente i mest 2 timer.. Ikke full aktivitet heile tia, men var i aktivitet i hvertfall.. Jeg har til og med rydda rommet, støvsugd og vaska klær. ja, da syntes jeg at jeg har vært litt flink i dag.

De siste dagene (ukene) har gått bort til egentlig masse vas.. og mest ikke gjort noe lekse, men NÅ har jeg skjerpa meg. For det trengs virkelig, kan ikke dette ut nå, for klarer aldri å komme inn igjen. Vi skal jo faktsik ta igjen 2 år på bare 1. Da sier vel det sitt at vi har masse å gjøre, men til nå har det gått nokså brukbart i hvert fall..

Nei, nå må jeg bytte data, sånn at jeg kan få gjort ferdig litt lekser. Må skrive ferdig rapporten av islolering av DNA i løk. det var utrolig kult forsøk..

Legger et bilde av stine til sist:

- Stine som går amokk på boksinga -

Gud nait, ha ein ufattelig god kveld videre;)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar