onsdag 28. januar 2009

~ Hva blir det til neste år ~



Da har jeg endelig fått søkt litt på flere folkehøyskole, som jeg håper jeg kommer inn på også. Begge to som handler om hest, virka veldig interessante, så får se hvilken jeg kommer inn på.


Hardanger Folkehøgskule har litt mer om kløv, men også sprang og dressur, men mye turridning og selvfølgelig anatomi, skoing osv.
Og i tillegg ligger det rett ved hardangervidda, så det blir mange opplevelser på vidda med hest, og overnatting ute i skogen. Helt perfekt for meg som ELSKER naturen, og spesielt når jeg kan kombinere det med hest, da har jeg det HELT fantastisk.





Hurdal verk solkehøgskule har litt mer om sprang, dressur og voltige, kke så mye om barfot hester, og de reiser på oslo horseshow og til danmark på studietur. Veldig lite fortalt da, men det var litt av utrolig masse de går i gjenom i hvert fall. og så ligger skolen gå avstand til et skitrekk, det hadde jo vært kjempe gøy, å vært der.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar