tirsdag 27. januar 2009

~ om 1 månede, så skjer det ~


Da er det den store dagen for oss alle, for da bir faktisk JEG 19 år, tro det eller ei altså, men jeg blir faktisk 1 år eldre.. Huff som tiden flyr, snart er jeg 25 og, så er jeg allerede halvveis til 50.. Men det er MYE som skal gjøres før den tid altså.. skal VIRKELIG oppleve og leve livet mitt før jeg setter meg til ro en plass, i hvert fall slik jeg håper og tror det skal bli.

Solveig og ei til skal til neste år reise rundt i verden og oppleve masse, og jobbe på barnehjem.. Fytti som jeg misunner de, skulle SÅ lett vært med, hvis jeg ikke ville så inderlig på hestelinja. Tror nok det blir hestelinja jeg prioriterer først, siden det er min aller største hobby, og jeg er så sykt interessert i det, så da tenker jeg at det bare MÅ gjøres. Leser i bøker og ser filmer, leser artikler og alt som handler om hest hver eneste dag. Tror ikke det har gått en eneste dag der jeg ikke har tenkt på hest, og det er FAKTA..

Jeg har rett og slett blitt bitt av hestebasillen som de sier, og glad for det er jeg.. Så, om noen år, og etter en god del opplevelser i mitt liv, så skal jeg nok anskaffe meg min egen hest skal du se. Aner ikke hva jeg kommer til å lande på, men Fredriksborger, Trakhener eller Dansk Varmblods (som egentlig er en blanding av Trakhener og Fredriksborger) er vel de som står høyest på ønskelisten for øyeblikket, eller selvfølgelig en paint hest.. Har forelsket meg HELT i de, og spesielt de Tobiano fargede. De er og forblir nydelige altså. Nei, det blir nok et vanskelig valg, men jeg har god tolmodighet, så skal finne en jeg virkelig finner tonen med, og ikke en jeg ikke kan jobbe sammen med.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar