fredag 2. januar 2009

- Ridning i KVS Ridehallen -

- Marthe og Totto blesa -



- Ina og Fàkur -




I det siste har jeg holdt meg litt med hestene.
Her har jeg noen bilder av da jeg var nede i Kvs- hallen og så på når Marthe og Ina trente hestene sine. Det ble ikke så lenge de rei, for etterhvert ble det til at meg og Beth tok over og lekte med de inne i hallen, mens Ina og Mathe gikk rundt å møkket.





Jeg har også vært med Guro ned i hallen når hun fikk undervisning av Faren. Jeg knipset også noen bilder mens jeg stod der. Her ser du Guro rir på Ronja, den "nye" hesten hennes. Den er ikke ny i den forstand, men mange kjenner Guro sammen med Gæfa, men nå har hun begynt å ri Ronja. De er ett søtt par spør du meg. Håper de når langt, eller lengre enn langt sammen.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar