lørdag 27. desember 2008



- Valdimar fra fossanmoen -

Må si jeg savner dene gutten her.. han var helt fantastisk..
Det er en islandshest, men han hadde ikke lært seg tølten helt, så det ble heller mye travøvinger med han her, siden galloppen var den han kunne best.. han var ingen typisk ny begynner hest, siden han også kunne ha sine stunder hvor han stakk, men fikk etterhvert taket på det.

Nå er han til salgs, men jeg har ikke penger til å kjøpe deg, og heller ikke tid.
men, du lever enda i mine tanker.

You rock boy!!

1 kommentar:

  1. heisann. veldig fin forklaring på ham!
    jeg er da den nye eieren til Valdimar.
    det viste seg at han het Valdimar frà Haukali, forresten.
    jeg lurte på om du hadde litt bilder eller noe informasjon om gutten min? :)
    send epost eller legg meg til på msn; th-soad4e@hotmail.com
    mvh Jannicke

    SvarSlett