tirsdag 6. januar 2009

~ Motorstopp, på litt feil plass ~



Gikk gjennom bildene jeg hadde på dataen da jeg kom over dette fantastiske bildet.
Eller bildet er ikke så fantastisk, men historien bak er veldig bra. Altså. Meg og mamma hadde just vært på jobb i sommer og var klare for å komme hjem. Men til vår forbauselse så står det søren meg en buss i innkjørselen vår. Vi tenkte det kanskje var bussen som var veldig sen og at den snart skulle kjøre, men neida. ingenting skjedde. vi gjørte opp på siden og så at det ikke satt en eneste sjel inni. Ja, da forstod vi at bussen hadde fått motorstopp, rett i innkjørselen vår, så, vi måtte parkere på buss stoppen ved sia..

åhoi, at det går ann sier nå jeg. Er det tilfeldig eller er det noen som styrer denne verdenen med en liten sans for humor? hmmm.. Jeg tror Gud er en "person", som er ganske lik meg og deg.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar