tirsdag 6. januar 2009

~ Slike dager liker jeg ~



- Jeg vant -







- En fantastisk snølykt -



- Meg og Stine leker oss litt, og Daniel i bakgrunnen.. Litt trøtt eller? -



- Solfrid, Karoline og Solveig ute i snøen -

Fytti for en dag.. Mye latter og gledestårer har kommet frem og livet er bare helt fantastisk.
joda. det hele begynte sånn egentlig etter middag. Vi satt i matsalen i 2 timer etter middagen. Temaet var litt sånn interne ting som har skjedd på lundeneset, og litt sånn erting på en som heter Daniel. Han er altså skolens vaktmesterasistent, og elev i 3st. og for at du skal skjønne litt mer så begynte det altså med at han fikk i oppdrag om å skjekke alle vaskene i bygget der jeg har rom. Og dette var jo ikke så veldig populært, siden jeg hadde AKKURAT den dagen hengt undertøyet mitt på badet til tørk og ryddig var det ikke.

Så, derfor bestemte vi (eller jeg i følge alle andre som OGSÅ var med på å bestemme det, men fint å ha noen å skylde på) at vi skulle henge opp tamponger og diverse andre ekle ting til neste gang han skulle ha en skjekk, slik at han ALDRI mer kom uanmeldt. så dette satt vi å snakka om.

Etter det gikk vi ut i snøen og hadde kakao, og koste oss under teppe. Så laga vi også en snø lykt og hadde stearinlys rundt. SKIKKELIG koselig altså.. Solfrid og Solveig tok seg en tur ned en bakke på søppelposer.

Så når vi var kalde og fæle, gikk vi på rommet og varma oss før vi gikk til kvels. Etter kvels gikk jeg på KRFU møte. Der hadde de en "konkuranse" om at den som "målbant" politikeren fikk 100 kr på kiwi og handle for. og dette klarte JEG!!! tenkt lille stakkarslie MEG klarte det. joda.

Så hang vi på rommet mitt etterpå, og jeg, som alltid, veldig overtrøtt. så det ble mye latter og morro.. Joda. vi måtte jo selvfølgelig hive ut Solveig av vinduet. og til Per Mortens store skrekk, trodde han at vi var i 2. etasje og ikke 1. hehehe. så han så for seg at nå døde Solveig, og at meg og Karoline var veldig onskapsfulle.

Men det ble ikke noe banjo spilling for Daniel i dag. Stakkar gutt. Karoline og Daniel skulle ha en stund for seg selv, men Karoline leker bare Hard to get.

1 kommentar:

  1. åååååååååååå.
    så koselig!!!
    æ vil å bli med på sosialiseringen!
    det er gøy med internatliv .

    SvarSlett