tirsdag 13. januar 2009

~ Slutt å klag! ~


Ja, det sier jo litt..

Jeg er vokst opp med å ikke alltid få det man ønsker seg, eller ber om. Og jeg er vokst opp med at skal jeg ha noe ekstra, eller ha noe, så er det bedre å betale for det selv.

Jeg betalte til og med lappen min selv, men det har jo litt andre grunner også, men jeg betalte den faktisk selv.

Men sånn ellers så er det ganske mye jeg betaler av min egen lomme, og jeg må si jeg er ganske glad for at jeg fikk sånn en oppvekst. Jeg har blitt enda mer selvstendig, og mer klar over at jeg ikke alltid kan få det jeg vil, selv om jeg ønsker det ufattelig mye. Jeg har også måtte jobbe for pengene mine. er det ikke jobb, så må jeg jobbe litt hjemme. Og jeg tror faktisk jeg aldri har fått penger uten å ha gjort noe for de.

Og det er da jeg blir litt "irritert", når folk klager over at de ikke får lov til ditt eller datt. Herremennesk, det er jo bare fint å lære seg til et NEI!!.
Hvis ikke, så blir du veldig fort overfladisk, og ja, Det å bli voksen blir litt vanskeligere, kan man si.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar