tirsdag 13. januar 2009

~ Tenker tanker, jeg har tenkt tusen ganger fra før av ~

Ååååhr, hvorfor kan jeg ikke bare slutte å tenke på det!!!
Plager meg faktisk over at jeg stadig vekk skal tenke på det..
Det er liksom sånne ting jeg sko ønske ikke jeg hadde opplevd, eller vært bort i.

Noen ting kunne jeg gjerne vært for uten, men så tenker jeg liksom på det at, hadde jeg ikke opplevd det, hvordan hadde jeg da vært i dag?

Altså nå må ikke dere som leser dette tenke at dette er noe VELDIG alvorlig altså, men for meg så er det jo litt mer alvorlig, siden det har gått litt mer inn på meg i det siste liksom...

Men, nå har jeg flyttet, og kan "starte på ny". Og godt er det, og det er GODT!!!
For jeg har det VIRKELIG helt 100 her jeg er nå, selv om mine halvdeler ( Victor ikke minst, men også Guro og Beth) ikke er med meg og kan oppleve tingene sammen med meg. Men kanskje det også bare er til det beste, så kan jeg fortelle om det jeg har opplevd osv osv...

Jeg har jo da gjort meg et mål om at dette året på Lundeneset skal jeg finne masse ut om Kristendommen, for jeg vil ikke tro på noe jeg ikke vet noen ting om. Eller bare vet sånne ting som; at det er "mange" regler hvis man skal være kristen og at man dømmer kristendommen ut i fra andre personer som er det. Da sier jeg, SERIØST, skjerp dere. Det er ikke dere som skal dømme, og for det andre, de "reglene" som kristendommen ha, de er kun for at DU skal leve et godt liv. Gud er kun godhet og da vil han kun det beste for deg.

Men faktisk så føler jeg at jeg ikke har tapt noenting med å forsøke og lære mer om kristendommen. Den kan gi deg SÅ ufattelig mye godt, som mange ikke en gang vet om.

1 kommentar:

  1. Det er så sykt sant!
    Gud er bare god! Det finnes ikke annet enn godt i Gud.
    Og selv har jeg den siste uka lest litt mer i mosebøkene, og der står det virkelig mange interessante regler som er mye å tenke over. Så det kunne du og sjekka ut. hehe, det fikk i hvertfall meg til å tenke litt mer :)

    SvarSlett