fredag 30. januar 2009

~ Treing og mat ~

litt av det som har skjedd i det siste:

I går var jeg tidlig oppe for å kjøre sigbjørn til aksdal, for han skulle til Arendal..
Så når jeg kom meg hjem, la jeg meg til å sove, for var litt trøtt enda.
Spiste middag i 3 tiden og trente fra klokka 4- halv 7. Vaska mange maskiner med klær ( har hele vaskerommet for meg selv nå, deler kun stine)

så kjøpte vi mat og laga det på 600 - kjøkkenet. namm det var alt for godt , så spiste meg helt stapp mett. Alle lå flat ut etterpå..

Har også fått vite at jeg kunne komme å prøve ein hest jeg kanskje skal ha på fôr i sommer.. gledermeg, er en rød varmblods, og håper kjemien passer altså, for har DRIIIIIIIt lyst på den altså *sugle*

I dag var jeg oppe i 7 tiden, og det er frost ute, og iskald på rommet, så måtte legge meg inne på badet en stund.. der var det litt varmere i hvert fall...
I dag vet jeg ikke helt hva jeg skal, de fleste reiser bort, så er egentlig bare meg og gikane igjen.. blir nok til at jeg går å trener litt, og finner på noe til victor er ferdig på jobb..

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar