fredag 30. januar 2009

~ Irene og WoW nerdane ~

I dag har de siste som ikke skulle være her i helgen gått, og det vil altså si, at det er Irene og giiiiiikane igjen.. joda, resten sitter i stua på 400 (bygget) og spiller WOW.. fytti, og Stine som jeg trodde det var håp for har nå blitt dratt ned i søla. jaja..

Så, i dag har jeg sett på film:


Vært i Ølen og henta mine nye ridesko... (de er ikke så røde som på bildet)


.... Og sokker.



Og såååå, har jeg fått en telefon i fra Hardanger Folkehøgskule i dag.. wææææ..
Han sko gi beskjed om jeg kom inn på mandag, eller så fort han fikk mine karrakterer.. åååh, håper INDERLIG jeg kommer inn altså, hadde særiøst vært en drøm. Så, jaa. nå må jeg vel opp å kopiere karrakterene mine og så sendt de med en eneste gang.. Posten har jo gått for i dag, men han får de nok på mandag ja, wææ..
Kan bare ikke få sagt det nok, håper SÅ SYKT jeg kommer inn. Har liksom drømt og drømt, og ja, nei, må vel søke på noen flere i tilfelle jeg ikke skulle komme inn. ja, mye å gjøre på en gang. slik blir det når man er skikkelig spent, altså..

Og så blir det nok litt trening alene i dag. Blir faktisk veldig deilig, bare meg igjen på hele 500 bygget, så kan spille musikk til taket i dag. weeey.. Må nok brenne ein ny cd, slik at det er litt mer "orientlig" musikk der nede, og ikke bare den hærsens hard rock og hallelujaen.. jauda. går ikke ann å trene til slik musikk.!!
Har faktisk nådd målene mine VELDIG bra må jeg si, i løpet av denne uka har jeg trent 1+1+1+2,5 timer. altså 5,5 timer tilsammen. og mere skal det bli.=D weeey.. dette er bra Irene. Er virkelig stolt av meg selv. Viktig og sette seg små mål, som man virkelig vil, og mål som ikke er skyhøye...!!

2 kommentarer:

  1. Du dette hørtes bra ut.
    Du er mye bedre enn meg til å trene :P

    Og tenk så moro om du kommer inn på Folkehøgskolen =D=D=D ønsker deg lykke til

    SvarSlett
  2. takk takk.. gleder meg masse jeg altsååå;)

    SvarSlett