torsdag 5. februar 2009

~Nå er det snart Hellastur ~




29. mars reiser jeg og 45 andre til Hellas fra skolen. Det er mest 3.klassinger men også noen 2.klassinger. Vi skal på mange forskjellige serverdigheter og etter å ha snakket om turen i noen timer, så gleder jeg men bare mer og mer..

Det blir jo først en tur til Tenerife, og så hjem i 2 uker før jeg reiser igjen, og da ned til vakre Hellas. Jeg har alltid hatt lyst til å reise ned dit, og tok derfor sjangsen på det nå. Får jo i tillegg undervisning i det, der nede, så ja, jeg vil heller reise sånn, enn å reise ned ei annen gang.

Vi skal jo på akropolis, peloponnes, på en båt og besøke flere båter, osv osv.. er masse vi skal gjøre, og ufattelig gøy vi skal ha det.. det skal jeg sørge for=D hehehe..

håper meg, Stine, Solveig og Gunlaug kommer på samme rom, det hadde vært utrolig kånge..
Hvis ikke, så kan det jo bli gøy det også..

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar