fredag 6. februar 2009

~ A dream came true ~




YES!!
jeg kom inn på hestelinja til neste år..
men kom inn på flere skoler som har hestelinja..
så nå gjenstår det egentlig bare å finne ut hvilken skole det blir.
Men hestelinja blir det uansett. og jeg gleder meg mer enn aldri før..

WIIII....
Tenk, nå kommer jeg til å lære masse om disse fantastiske dyrene.. både ri og stelle de..
Håper også jeg lærer litt mer om hvilket yrke jeg vil bli. blir vel kanskje noe inne hest.. får håpe det, for det er det eneste jeg har bry til å gjøre en god innsats på nå fortiden.
Er utrolig skolelei, men må nok klare de siste ukene..
Er ikke lenge til vi slutter, altså at jeg ikke har så mange uker i gjen.. tror jeg kom frem til under 15 uker igjen. og det ER ikke mye altså..

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar