tirsdag 24. mars 2009

~ Bedre sent enn aldri ~

Litt sent, men jeg gjør det alikevell, tar og forteller litt om det som skjedde i helga..

Fredag tok vi båten til stavanger, og der ble vi henta av faren av solveig. Når vi skulle til å kjøre inn til bogafjell, hvor Solveig bor, så ringer noen til meg, med et nummer jeg ikke kjente til.
Det er ei dame som sier at hun har funnet lommeboka mi. Javell tenker jeg, jeg har den jo...nei, det hadde jeg ikke..
Vi må snu, og kjøre i 20 minutter, før vi kommer til en plass som heter "badeplassen", der stod ei dame med MI lommebok.. godt at folk er ærlige spør du meg altså..
Det hadde kosta meg flere hundre kronger for å få nytt bankkort, og sertifikat osv osv..

Så på kvelden hadde vi avtalt med Kristine at vi skulle opp til henne og spise taco sammen med 4 andre, så alt i alt var vi 7 stk. Vi spiste oss alle gode og mette, og så på Thomas og Harald, og snakka om alt mulig.

Så gikk meg og solveig hjem, pluss de andre og selvfølgelig, og hos Solveig møtte vi på Rudi og Vegard (broren av Solveig), som satt å så på opptak etter dagens konsert. De hadde spilt, og ville sende det inn til Krik, for de har lyst til å spilla der. de va knallgode, så hadde vært gøy for de om dei ble valgt. Vi så også på Catwoman, siden vi ikke var særlig trøtte (som Rudi da), men hvem sovna ikke først, jo det var nok Rudi... zzZZzzzZZ ;P Så, etter den filmen, ble vi ganske trøtte, så var vel i seng rundt halv 4.

Vi sov til halv 1 på lørdagen, (utrolig vil nå jeg si, men var jo oppe i 8 tiden for å gå på do) da skulle meg, Solveig og Åsveig på kvaderat og handle bikini til Solveig. Etter et par timer, litt frem og tilbake fant hun endelig ein som hun likte.. Så var det hjem og ta litt billig sol. 1 kr minuttet er ikke galt altså=D På kvelden spiste vi pizza, før vi gikk på et møte. Fant ut i slutten at alderen var 13-14+.. jodaaa, vi følte oss litt for gamle, så vi gikk hjem i halv 10 tiden og så litt på tv og diverse.. Spiste litt godteri (ikke så lett for meg, med tannverk:S)

Fredag var vi oppe litt tidlig, var å tok sol i dag også, og så reiste vi tilbake til skolen. Der øvet jeg litt på historien før jeg sovna..

Nå skal jeg øve til Naturfag muntlig i morgen. Har kommet opp i trening, slanking, livsstilssykdommer og ernæring. Midt i blinken for meg=D Så håper virkelig det går braa!!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar