torsdag 19. mars 2009

~ Snowboard og ridetur ~

I dag har jeg vært i Røldal og stått på snowboard.

- Odd Sverre som poserer på toppen -
- utsikten på toppen av trekket-
kunne ikke fått et bedre vær, spør du meg, varmt og godt, puddersnø, blå himmelog sol.. aaah, det er deilig å være norsk altså..

senere gikk meg og Solveig på jobben vår i stallen. vi nøt enda det fine været og tok en ridetur i skogen. Da vi kom ned var Troll (hesten jeg red) ganske ivrig, så han trippet hele veien hjemover, og når vi skulle ta en runde rundt på løypene i nærheten av stallen så begynte det å skje litt saker og ting oppi hodet hans. Joda, det endte med at han hoppet til siden, og sprang av gårde. Heldigvis blir jeg ikke redd sånne ting lengre, for har sjedd så mange ganger med meg før, hehe, og stigbøylene datt jeg ut av med ei gang, men ikke noe problem å holde seg på. Fikk stoppet Troll og Trigger (hesten solveig rei) til slutt, og så tok vi den samme runden ett par ganger for å roe de litt ned, og vise litt hvordan de skulle oppføre seg.
Alt i alt en gøy tur i dag også..



-Solveig og Trigger-


Nå er jeg helt skutt, eller ikke helt, men litt, så tenkte jeg skulle legge meg litt tidlig.
Kjener mandelen min begynner å verke litt, så er vel best med litt søvn, slik at den kan jobbe litt. hehe.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar